Heeft u een complexe bedrijfskundige of juridische vraag? Pulito beoordeelt kosteloos hoe u het beste geholpen kunt worden. Dit kan telefonisch, per e-mail of in een persoonlijk gesprek. Waar heeft u precies behoefte aan en welke aanpak hoort daarbij? Op die manier kunnen we met elkaar kennismaken en samen bepalen of Pulito de geschikte partij is om u te helpen. Neem contact op >
Mocht het gesprek tot een opdracht leiden, dan ontvangt u een offerte plus een korte analyse van het probleem en een plan van aanpak. De nadruk ligt daarbij altijd op het vinden van oplossingen. Pulito werkt met een duidelijke kostenraming op uren- of projectbasis en hanteert geen abonnementskosten.
Voor een optimaal resultaat is heldere communicatie essentieel. Pulito informeert u duidelijk over de voortgang en u houdt Pulito volledig op de hoogte van mogelijke knelpunten en andere belangrijke informatie. Wij hebben regelmatig (telefonisch) overleg. Na afronding van de opdracht volgt een korte evaluatie over de bereikte resultaten en de noodzaak van eventuele vervolgstappen.
Voor eenvoudige juridische vragen kunt u contact opnemen met de Helpdesk van Pulito via e-mail. Iedere kinderopvangorganisatie en gastouderbureau kan per jaar een half uur gratis gebruik maken van de Helpdesk. Voor leden van de bdKO is de Helpdesk jaarlijks 2 uur gratis. Binnen 24 uur krijgt u antwoord.
Uit onderzoek blijkt dat ook veel ondernemers denken hun zaken juridisch goed voor elkaar te hebben. De Juridische Quick Scan van Pulito brengt uw juridische ‘huishouding’ in kaart en analyseert of u alle zaken goed op orde heeft.
Pulito hanteert duidelijke algemene voorwaarden.